05:38 | جمعه 28 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

قیمت برنج

برنج پاکستانی، صدرنشین افزایش قیمت در اردیبهشت
نماد برتر- جدیدترین آمار منتشر شده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) نشان می‌دهد که از بین ۹ کالای اساسی که قیمت آن‌ها بررسی شده قیمت شش کالا نسبت به فردین ماه افزایش داشته و بیشترین افزایش قیمت نیز مربوط به برنج پاکستانی باسماتی درجه یک بوده است.
برنج ایرانی، صدرنشین افزایش قیمت در بین کالاهای اساسی
نماد برتر- جدیدترین آمار منتشر شده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) نشان می‌دهد که قیمت برنج طارم اعلا و داخلی هاشمی درجه یک در دی ماه امسال نسبت به دی سال گذشته به ترتیب ۴۷ و ۴۵.۵ درصد افزایش داشته است.
چرا واردکنندگان برنج باید مابه‌التفاوت بدهند؟
نماد برتر- گمرک ایران ضمن ارائه آخرین وضعیت واردات و ترخیص ۱.۴ میلیون تن برنج در ۱۱ ماهه امسال، درباره دلیل دریافت مابه‌التفاوت ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ تومانی در هر کیلوگرم واردات از هند و پاکستان توضیحاتی ارائه کرد.
قیمت رب گوجه‌فرنگی عمده‌فروشی پایین آمد
پایگاه خبری راد: رییس اتحادیه بنکداران مواد غذایی با بیان این‌که کمبودی در بازار مواد غذایی وجود ندارد، اظهار کرد: قیمت رب گوجه فرنگی در سطح عمده‌فروشی کاهش یافت، اما برچسب قیمت برای مصرف‌کننده نهایی تغییری نکرده است.
دلالانی که حالا راه بازار برنج را پیدا کرده‌اند
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه برنج فروشان شهرستان فریدونکنار، علت عمده گرانی برنج را مربوط به حضور سرمایه گذاران و دلالان به بازار این محصول دانست.
 ۸۰۰ هزار تن مازاد واردات برنج داریم
پایگاه خبری راد: امکان پیش‌فروش بلیت قطارهای مسافری برای ایام ۱۱ خرداد ماه سال ۱۳۹۸ به بعد، از ساعت ۱۰ صبح روز شنبه (۲۸ اردیبهشت‌) به صورت اینترنتی و توسط مراکز مجاز فروش بلیت قطارهای مسافری انجام می‌شود.
شاعری: وزارت جهاد کشاورزی در تنظیم بازار برنج موفق عمل نکرد
پایگاه خبری راد: عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نیازی به واردات برنج تا یک سال آینده نداریم،گفت: بخشنامه وزارت جهاد کشاورزی برای واردات برنج در واقع ضد تولید داخلی و ضد اقتصاد مقاومتی بود.
لبنیات ارزان شد؛ گوشت و مرغ گران
پایگاه خبری راد: متوسط قیمت‌ خرده‌فروشی برخی اقلام خوراکی نشان می‌دهد که در هفته پایانی پاییز، قیمت لبنیات و حبوبات با کاهش همراه بوده است، اما در مقابل گوشت قرمز و مرغ گران‌ شده‌اند.
متوسط قیمت خرده‌فروشی ۱۱ گروه کالایی خوراکی اعلام شد
پایگاه خبری راد: در هفته منتهی به ۲۳ آذر ماه قیمت گوشت مرغ با افزایش همراه بود، ولی در مقابل تخم مرغ کاهش قیمت داشت.
 قیمت خرده‌فروشی ۹ گروه کالایی افزایش پیدا کرد
پایگاه خبری راد: در هفته گذشته متوسط قیمت خرده‌فروشی ۹ گروه کالایی نسبت به هفته پیش از آن افزایش و دو گروه کالایی کاهش یافت.
میانگین نرخ برنج خارجی غیر تایلندی بالاتر از نرخ تصویب شده!
پایگاه خبری راد: در حالی‌که قیمت مصوب فروش برنج هندی حداکثر ۸۰۰۰ تومان و برنج پاکستانی حداکثر ۸۲۰۰ تومان در نظر گرفته شده است، بررسی ها نشان می دهد که میانگین قیمت برنج بالاتر از نرخ مصوب است.
کاهش قیمت روغن نباتی
پایگاه خبری راد: در هفته گذشته برخلاف قیمت خرده‌فروشی ۹ گروه کالایی خوراکی که افزایش یافت، روغن نباتی با کاهش قیمت همراه بود.
قیمت خرده‌فروشی ۱۰ گروه خوراکی افزایش یافت
پایگاه خبری راد: قیمت خرده فروشی ۱۰ گروه کالایی در هفته منتهی به ۱۱ آبان ماه نسبت به هفته پیش از آن با افزایش و یک گروه با کاهش همراه بوده است.
افزایش نرخ تضمینی محصولات کشاورزی
پایگاه خبری راد: وزیر جهاد کشاورزی از بررسی نرخ خرید تضمینی پیشنهادی وزارت جهاد کشاورزی در شورای اقتصاد خبر داد و گفت: امسال این نرخ‌ها حتما افزایش پیدا می‌کند.
برای کمک به کشاورزان مازندرانی، واردات برنج به استان ممنوع شود
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه برنج‌فروشان فریدونکنار با بیان این مطلب که اگر مسئولان می‌خواهند به کشاورزان و برنج فروشان مازندرانی کمک کنند نگذارند هیچ برنجی در طول سال به این استان وارد شود، تصریح کرد: مازندران به اندازه نیاز برنج تولید می‌کند و وارد شدن برنج به این استان موجب افزایش و چند قیمتی شدن آن می‌شود.